„Rádi bychom prostřednictvím této soutěže přispěli k podpoře domácího cestovního ruchu. Hlásit se mohou nejen podnikatelé, ale i zástupci obcí, turistických oblastí a mikroregionů,“ uvedla ředitelka centrály Dana Daňová.
A jaké jsou soutěžní podmínky? Produkt musí být zaměřen na podporu prodeje infrastruktury cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Morava. Musí být spojen s ubytováním, ideálně alespoň třídenním. Produkt musí být schopný obchodovatelnosti, tedy musí obsahovat potřebné atributy. Nemusí být zacílen pouze na jednu sezónu, ale musí se výhradně vztahovat k území turistického regionu Východní Morava.
První zájemci o účast v soutěži se začali hlásit hned první den po odeslání informativního dopisu. Uzávěrka soutěže je stanovena na 4. 12. 2009. Vyhlášení výsledků proběhne na Konferenci cestovního ruchu Východní Moravy v lednu 2010. Kvalitu předložených záměrů posoudí odborná porota tvořená zástupci CK, marketingových odborníků, odborníků na cestovní ruch. Jako hlavní výhru věnuje CCRVM prostředky na finální dopracování produktu (tištěný leták, zveřejnění na webu, mediální kampaň, obchodovatelnost). Vítěz bude slavnostně vyhlášen na lednové konferenci cestovního ruchu, kterou uspořádá Centrála cestovního ruchu Východní Moravy za účasti partnerů.