„Cestující, kteří chtěli uplatnit své podněty ke stavu jednotlivých zastávek městské hromadné dopravy na území Zlína nebo Otrokovic, byli někdy bezradní. Nemohli vědět, kdo je za zastávky odpovědný. Často se obraceli na nás, i když šlo o vybavení zastávky, které je v majetku města nebo soukromého subjektu," uvedl ředitel DSZO Josef Kocháň. Nyní si mohou vše předem ověřit na internetu a obracet se s připomínkami přímo na toho, kdo je pro danou součást zastávky kompetentní.
Databáze obsahuje všech 276 zastávek, které v současnosti MHD ve Zlíně a Otrokovicích využívá. Je zde uvedena přesná zeměpisná poloha označníku, tarifní pásmo, zdali je zastávka na znamení, zdali pro ni platí celodenní nástup předními dveřmi. Jsou zde zveřejněni odpovědní správci přístřešku, lavičky, odpadkového koše i reklamní plochy. Nechybí ani fotodokumentace každé zastávky. K dispozici je abecední i mapový režim vyhledávání.
Pro připomínky k jednotlivým součástem zastávek jsou pro veřejnost důležitá tato telefonní čísla:
Magistrát města Zlína | 577 630 111 |
Městský úřad Otrokovice | 577 680 111 |
Technické služby Zlín | 577 111 411 |
Technické služby Otrokovice | 577 927 997 |
euroAWK | 227 203 176, 542 321 223 |
Dopravní společnost Zlín - Otrokovice | 577 052 111 |
Servis automatů na jízdenky DSZO | 577 052 103 |
Pro vstup do databáze zastávek bude sloužit i přímý odkaz na hlavní stránce internetové prezentace DSZO. Uživatel internetu si rozvine menu „MHD DOPRAVA" a v něm nalezne položku „Zastávky MHD".
Ukázka zobrazení jedné ze zastávek v abecedním režimu je na druhé straně této tiskové zprávy.