„Trolejové vedení kolem železniční stanice bude od středy 15. do pátku 17. července bez proudu. Budeme muset nasadit na trolejbusové linky 2 a 6 pouze hybridní vozidla s pomocným dieselagregátem nebo autobusy,“ uvedl vedoucí dopravního úseku DSZO Pavel Nosálek. Vozidla MHD (linky 2, 6 a 70 ze Zlína nebo otrokovická autobusová linka 55) v těchto dnech nebudou zajíždět na původní točnu ani do Nádražní ulice, ale z Havlíčkovy ulice odbočí ještě několik desítek metrů před nádražím vlevo do ulice Jožky Jabůrkové. V této ulici bude provizorní zastávka, od které cestující dojdou vyznačenou trasou pěšky až k nádraží nebo opačně.
„Nasadíme na linky 2 a 6 v tomto čase veškeré hybridní trolejbusy, které máme k dispozici. Pokud by došlo k porušeně některého vozu, nebudeme už mít za něj náhradu a museli bychom spustit krizovou variantu. Ta spočívá v tom, že by cestující z trolejbusů museli na zastávce Malenovice-Centro přestupovat a pokračovat do Otrokovic autobusy,“ upřesnil Pavel Nosálek.
Největší komplikace v dopravě nastanou v nočních hodinách ze čtvrtka 16. na pátek 17. července. V čase od 23.00 do 04.00 hodin bude uzavřen celý přednádražní prostor v Otrokovicích a nebude možný průjezd vozidel MHD ani ulicí Jožky Jabůrkové. Dotkne se to však jen šesti nočních spojů DSZO. Z těchto nočních spojů při jízdě ze Zlína budou muset cestující vystoupit už na zastávce Pošta a dojít odtud k nádraží pěšky. Vozidla nočních spojů MHD se pojedou otočit na náměstí 3. května (kolem otrokovické radnice).
V opačném směru z Otrokovic do Zlína bude v tomto čase zřízena provizorní zastávka na třídě Osvobození (za křižovatkou s ulicí Dr. E. Beneše). Cestující od vlaku budou muset dojít na tuto zastávku pěšky. „O tomto mimořádném opatření budou informovat řidiči v nočních spojích a také zaměstnanci Českých drah na nádraží v Otrokovicích. Budeme mít na místě rovněž dispečerskou službu, která bude schopna operativně řešit případné problémy,“ doplnil hlavní dispečer DSZO Josef Polách.
V sobotu 18. července už budou vozidla MHD zajíždět na nový dopravní terminál a zastavovat na nových zastávkách v blízkosti nádražní budovy. „Věříme, že cestující pochopí tato nezbytná omezení. Bez nich by nebylo možné provoz MHD na nový terminál převést. Odměnou jim bude vyšší komfort při přestupech z vozidel MHD na vlak a moderní řešení dopravy v celém přednádražním prostoru v Otrokovicích,“ řekl ředitel DSZO Josef Kocháň.