"Připraveno je osm různých výletních programů. Od půldenní akce, přes jednodenní program až po dvoudenní výlet po okolí Baťova kanálu a řeky Moravy,“ uvedl náměstek hejtmana Zlínského kraje pro cestovní ruch Jindřich Ondruš.
Žádná z vybraných variant výletů by neměla výrazně zatížit rodinné rozpočty. Centrála naplánovala půldenní program už od 139 korun, dvoudenní výlet včetně přenocování v Buchlovicích bude stát od 860 korun.
Součástí nabídky jsou tyto programy:
- Plavba za poznáním tradice výrobků z proutí a nejen to…zve vás zoo 4 kontinentů (plava po Baťově kanále, ukázka košíkářské výroby, návštěva Zoo Zlín-Lešná)
- Napajedelské plavení a návštěva leteckého muzea (Plavba po Baťově kanále, hřebčín Napajedla, archeoskanzen Modrá, lapidárium velehradské baziliky, zámek Buchlovice, muzeum J.A. Komenského v Uh. Brodě, letecké muzeum v Kunovicích)
- Napajedelské plavení a výlet za pohádkovými skřítky do Buchlovic (Plavba po Baťově kanále, hřebčín Napajedla, zámek Buchlovice)
- Vodě na vodě (Plavba po Baťově kanále s výukovým programem)
- Plavba za poznáním tradice výrobků z proutí a nejen to…po stopách Velkomoravské říše (Plavba po Baťově kanále, ukázka košíkářské výroby, Zoo Zlín-Lešná, archeoskanzen Modrá, hrad Buchlov, hřebčín Napajedla)
- Plavba za poznáním… s piráty po stopách Velkomoravské říše (Plavba po Baťově kanále, maják a pirátská loď ve Starém městě u Uherského Hradiště, archoskanzen Modrá)
- Plavba ke hvězdám (Plavba po Baťově kanále, hvězdárna Veselí nad Moravou)
- Plavba za poznáním – pohádkové zámky východní Moravy (Plavba po Baťově kanále, maják a pirátská loď ve Starém městě u Uherského Hradiště, zámek Buchlovice, zámek a mincovna v Kroměříži, ranč v Kostelanech)
To vše se skrývá v turistickém produktu s názvem VZHŮRU NA PALUBU!, který připravila Centrála cestovního ruchu Východní Moravy. Ve spolupráci se sdružením obcí pro rozvoj Baťova kanálu a vodní cesty na řece Moravě a s provozovatelem největší výletní lodi Morava Stanislavem Hampalou.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy nyní formou direct marketingové kampaně obesílá 1677 mateřských, základních a středních škol na území Jihomoravského, Olomouckého, Moravskoslezského a Trenčianského kraje s nabídkou možnosti vybrat si zajímavý školní výlet.