Ve vozovém parku DSZO bylo zařazeno už sedm kloubových trolejbusů typu 25Tr. „Jde o moderní nízkopodlažní vozidla, kterými se snažíme zvyšovat kulturu cestování městskou hromadnou dopravou ve Zlíně a Otrokovicích. Všechny nakupované trolejbusy jsou vybaveny také pomocným dieselagregátem, který trolejbusům umožňuje jezdit i v úsecích mimo trakční vedení nebo při výpadku proudu," uvedl ředitel DSZO Ing. Josef Kocháň.
Kloubový trolejbus 25Tr má tři nápravy a je dlouhý 18 metrů. Poháněná je zadní náprava. Vůz má na boku čtvery dveře. Vozidlo je plně nízkopodlažní a je vybaveno informačním systémem pro nevidomé a slabozraké cestující a rovněž plošinou pro nájezd vozíčkářů. Trolejbus je určen pro 135 cestujících, z toho je 37 míst k sezení. Jeho trakční motor má výkon 240 kW. Vozidlo může jezdit rychlostí do 65 km/h. Trolejbus je vybaven nádrží na močovinu. Ta v procesu čištění výfukových plynů umožňuje, aby dieselagregát splňoval přísnou emisní normu Euro IV. Dodavatelem trolejbusu je Škoda Electric, s. r. o., Plzeň. Výrobcem karosérie je akciová společnost Iveco Czech Republic ve Vysokém Mýtě. V tomto roce jde o jedinou investici do nákupu nových vozidel; kromě těchto dvou nových kloubových trolejbusů už letos DSZO nekupuje žádný další trolejbus ani autobus.
Ve vozovém parku DSZO bude po zprovoznění dvou nových vozidel celkem již 9 nízkopodlažních kloubových trolejbusů 25Tr. Kromě nich má DSZO také 14 „krátkých" nízkopodlažních trolejbusů 24Tr. To je necelá polovina trolejbusového vozového parku. Nízkopodlažní kloubová vozidla jsou nasazována přednostně na páteřní trase mezi Zlínem a Otrokovicemi. Přistavení nízkopodlažních vozidel na konkrétním spoji je garantováno přímo zvláštní značnou v jízdních řádech. Nízkopodlažní provedení mívají téměř všechny trolejbusy, které jezdí na linkách DSZO ve víkendovém provozu.
Po zprovoznění nových trolejbusů bude mít DSZO vzhledem k vyřazení některých starších vozů ve svém vozovém parku celkem 37 autobusů a 58 trolejbusů (včetně 1 historického trolejbusu 9Tr).